افزایش نرخ اشتراک در جشنواره

نرخ بهای خدمات مراکز فرهنگی و هنری بانوان ۳۵ درصد افزایش می‌یابد

یکی از بهترین استراتژی‌ها برای حفظ مشتری در مدتی طولانی‌تر، ایجاد اشتراک است. در مقابل، وعده استفاده از مزایایی مانند دریافت مقالات مهم، آموزش‌های رایگان، ارسال مجانی خریدها و... جشنواره فروش اگر به درستی انجام شود، یک تکنیک فروش برد برد برای خریداران و کسب و کار شما است. جشنواره های فروش اهداف فروش زیادی را محقق می کنند، از آگاهی از نام تجاری و تولید سرنخ گرفته تا افزایش تبدیل، وفاداری و معرفی مشتریان جدید. حتما شما هم روزانه تعدادی پیامک که با هدف تبلیغ انجام می شوند را دریافت کرده اید.

به‌عنوان‌مثال، بودجه شما باید شامل هزینه‌های تبلیغات، تخفیفات، تزیینات فروشگاه، نیروی انسانی و حتی هزینه‌های پیش‌بینی‌نشده باشد. همچنین، باید مطمئن شوید که سرمایه‌گذاری در تبلیغات و بازاریابی به‌گونه‌ای است که بازگشت سرمایه (ROI) شما مثبت باشد. با انتخاب کالاهای مناسب و ترکیب تخفیف‌های جذاب، می‌توانید جشنواره‌ای موفق داشته باشید و اعتماد مشتریان را جلب کنید. یک سری از فروشگاه ها این کارو انجام میدن و یه کارت با عنوان ممبرشیپ رو به مشتری هاشون میدن تا دفعات بعدی شامل تخفیف بشه. ایده‌هایی که در این بخش از مقاله می‌خواهیم در مورد آن صحبت کنیم، از ایده‌های آزمایش شده برای استراتژی تخفیف گذاری است. با توجه به شرایط‌تان، هر بار می‌توانید، از این پیشنهادات تخفیف گذاری استفاده کنید.

مثلا می‌توانید برای مخاطبانی که از طریق لینک موجود در بیوی اینستاگرام یا لینک‌های کانال تلگرام‌تان وارد سایت می‌شوند، تبلیغاتی جداگانه و خصوصی ارسال کنید. در جشنواره های فروش Sales festivals، یک برنامه تبلیغاتی خوب برای دستیابی به مشتریان مورد نیاز است. هدف اصلی جشنواره فروش، افزایش فروش یک محصول از طریق ایجاد تقاضا است که به عنوان مکمل انواع تبلیغات عمل می کند. اگر قصد ارسال اس ام اس انبوه (بیش از 100 هزار پیامک تبلیغاتی) برای پروموت جشنواره فروش‌تان را داشته باشید، می‌توانید بدون خرید سیستم پیام کوتاه نیز پیامک‌های خود را ارسال کنید. بازاریابی دهان به دهان که تأیید اجتماعی را در مخاطبان ایجاد می‌کند، بهترین نوع بازاریابی در هر کسب و کار است.

به عنوان مثال شما جایزه قرعه کشی خود را خودرویی پایین قیمت و یا معمولی، برای بازارهدفی لوکس و ثروتمند در نظر می گیرید و این جایزه اصلا برای این بازار هدف جذاب نیست. اگر زیاد باشد مخاطب را زده می کند و اگر کم باشد احتمال اینکه مخاطبان شما از ان باخبر شوند و یا بتوانند شرکت کنند کم است. یکی از دلایلی که جشنواره فروش اغلب با شکست مواجه می شوند این است که سازمان ها بیش از حد روی فروش سریع یا رد کردن محصولات قدیمیشان متمرکز هستند. نکته اینجاست که اگر پیشنهاد شما شامل چیزی با ارزش واقعی نباشد، همه چیز از هم می پاشد. «ال کا ایران» اولین پایگاه خبری تخصصی حوزه لوازم خانگی در ایران است که به صورت متمرکز به معرفی محصولات داخلی و خارجی صنعت لوازم خانگی می پردازد.

تمامی حقوق برای وبسایت ال کا ایران محفوظ است | وبسایت ال کا ایران توسط توکان وب طراحی شده و پشتیبانی می شود. این جشنواره از پنجم بهمن ماه 1402 شروع شده و تا پنجم ارديبهشت ماه 1403 ادامه دارد و شرکت کنندگان باید در این مدت محدود اقدام به خرید و نصب کالا نمایند. یک محل ایده‌آل باید از لحاظ موقعیت جغرافیایی به‌راحتی برای عموم قابل‌دسترسی باشد و امکاناتی مثل پارکینگ کافی داشته باشد. همچنین، بررسی کنید که آیا آن منطقه به اندازه کافی شناخته‌شده است و ترافیک عبوری مناسبی دارد یا خیر. سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

به‌طورکلی، جشنواره‌هایی که در مراکز خرید یا مجتمع‌های تجاری بزرگ برگزار می‌شوند، توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند، چون مشتریان قبلاً به این مکان‌ها مراجعه می‌کنند و در محیطی آشنا قرار دارند. بهترین نمونه، دریافت ایمیل آنها از طریق پاپ آپ (Pop up) یا دیگر روش‌ها و ارائه کد تخفیف در قِبال آن است. این درخواست کوچک که به آن اصطلاحا دریافت لید یا lead generation می‌گوییم، ذهن مخاطبان را برای خرید آماده‌تر می‌کند و راهی برای ارتباط با مشتری در اخیتارتان می‌گذارد. پیش‌تر از نیز مقاله‌ای با عنوان «معجزۀ هدایای تبلیغاتی در افزایش فروش»، به راهکارهایی برای افزایش فروش اشاره کرده‌ایم. در این مقاله می‌خواهیم در مورد راهکار دیگری برای افزایش فروش از جمله افزایش فروش اینترنتی، یعنی تخفیف گذاری صحبت کنیم.

آینده برای چیزی که تصور می شود قدیمی ترین فروشگاه در ایرلند باشد، مطمئن به نظر می رسد. جرمیا هیگینز از سال ۱۸۲۰ در خیابان اصلی در Claremorris، Co Mayo معامله کرده است. قیمت بلیت‌های جشنواره‌ها و نمایش‌های تابستانی به دلیل افزایش شدید حق بیمه و هزینه‌های پرشتاب افزایش می‌یابد. سازمان‌دهندگان رویداد اعلام کرده‌اند که مشتریان احتمالاً به جیب خود ضربه می‌زنند و هزینه ورودی در برخی موارد تا ۱۰ یورو افزایش می‌یابد. از این طریق، می‌توانید پل‌های ارتباطی میان کسب‌وکارتان و مشتریان وفادار را محکم‌تر کرده و آن‌ها را به کنجکاوی بیشتر دربارۀ برندتان تشویق کنید.

اینفلوئنسرها می‌توانند جشنواره فروش شما را به یک رویداد پرهیجان و محبوب تبدیل کنند. افراد زیادی به توصیه‌ها و تجربیات اینفلوئنسرها اعتماد دارند، به‌ویژه اگر این افراد در حوزه مرتبط با محصول یا خدمت شما فعالیت داشته باشند. شما می‌توانید با همکاری با اینفلوئنسرها، محصولات و تخفیف‌های جشنواره خود را به‌صورت جذاب و واقعی به مخاطبان معرفی کنید. تصور کنید که وارد یک جشنواره فروش شده‌اید و غرفه‌ای با طراحی جذاب و متفاوت پیش روی شماست. طراحی غرفه‌ها باید همان‌قدر چشم‌نواز و خلاقانه باشد که مشتریان را به خود جذب کند. غرفه شما نه‌تنها باید زیبا باشد، بلکه باید تجربه‌ای خاص برای مشتری فراهم کند.

با برگزاری جشنواره فروش و قرعه کشی شما مشتریانتان را ترغیب به خرید زودتر و بیشتر خواهید کرد و مشتریان عملا وارد یک رقابت خواهند شد که هم خرید خود را سریع تر انجام دهند و هم بیشتر از شما بخرند. کسب و کار ها می توانند به دلایل مختلفی مانند جمعه سیاه، اعیاد، فروش های پکیجی، جشنواره های اخر هر فصل و… اقدام به ایجاد یک جشنواره فروش کنند. در این مطلب از مجله اقیانوس آبی با نکات مهم در برگزاری جشنواره فروش و قرعه کشی و نکاتی که باید برای موفقیت در هرکدام رعایت کنید، آشنا می شویم. محل برگزاری جشنواره، یکی از اساسی‌ترین عواملی است که موفقیت یا شکست یک رویداد را تعیین می‌کند. انتخاب یک مکان مناسب که دسترسی آسانی داشته باشد، برای مشتریان جذاب است و باعث می‌شود که آن‌ها با تمایل بیشتری به جشنواره شما بیایند.

آنهایی که به کسب و کار شما مربوط هستند و یا به نحوی می توانید آن را به کسب و کار خود ربط دهید را پیدا کنید. هر چه روزهای جالبتری را انتخاب کنید و جشنواره های خلاقانه تری برای آن تولید کنید، احتمال خرید مشتری از شما بیشتر خواهد بود. همان‌طور که به یاد دارید، در یکی از اولین گام‌های طراحی و برگزاری جشنواره فروش، اهداف خود را از راه‌اندازی رویداد تبلیغاتی مشخص کردید. با محاسبۀ شاخص‌های بررسی عملکرد و رسیدن یا نرسیدن به تمامی نتایج تعیین شده، موفقیت جشنواره را اندازه‌گیری کنید. برای پروموت جشنواره فروش از این طریق، یک صفحۀ فرود یا لندینگ اختصاصی در وب‌سایت کسب‌وکارتان برای جشنواره طراحی کنید.

تعامل با مخاطبان از طریق نظرسنجی‌ها، هشتگ‌های خاص و حتی مسابقات، شور و هیجان بیشتری به جشنواره شما اضافه می‌کند و باعث می‌شود تعداد بیشتری از مشتریان در این رویداد شرکت کنند. سلام خدمت شماشما باید بتونید مخاطبان را نسبت به افزایش قیمتتون و کیفیت خوب محصول آگاه کنید. به همین خاطر پیشنهاد میکنیم محصولتون رو به رستوران ها معرفی کنید و کم کم از این طریق مشتری جذب کنید. عضویت در این باشگاه و دریافت اشتراک، با توجه به سیاست کاری شما می‌تواند پولی یا رایگان باشد. نکته مهم این است که تخفیف‌های ارائه شده در این باشگاه نرخ تبدیل بالاتری دارند؛ زیرا اینها، تخفیف‌هایی کاملا خصوصی سازی شده است و مخاطبان ارزش بیشتری برای آن قائل‌اند. تخفیف اگر در جای درست، زمان درست و به افراد درست ارائه شود، قطعا به نتیجۀ خوبی ختم می‌شود.

حزب سبز به TDs Neasa Hourigan و Patrick Costello گفت که تنها چند دقیقه قبل از انتشار بیانیه رسانه ای، آنها به مدت شش ماه از طریق پیامک تعلیق شدند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره به مقالۀ «پروموشن چیست؟» مراجعه کنید. کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کجارو تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

مثلاً اگر هدف شما افزایش فروش است، باید استراتژی‌هایی برای ایجاد تخفیفات جذاب و تبلیغات گسترده داشته باشید. اگر هدف شما معرفی محصول جدید است، باید برنامه‌ای بچینید که مشتریان محصولات جدید شما را بشناسند و به آن‌ها علاقه‌مند شوند. باید توجه مخاطبان را به‌سرعت جلب کند و احساس فوریت و هیجان را در آن‌ها ایجاد کند. در ادامه این مقاله، راهکارهایی شگفت‌انگیز برای برگزاری یک جشنواره بی‌نقص و روش‌های پروموت آن ارائه شده است که بدون شک جشنواره شما را به یادماندنی خواهد کرد. بله با بررسی مناسبت ها در تقویم، می توانید به جز مناسبت های مذهبی مناسبت های جالبی هم پیدا کنید. اگر تقویم را بررسی کنید متوجه می شوید که خیلی از روزها نام گذاری های جهانی جالبی دارند.

شما هم می توانید یکی از افرادی باشید که می توانند این اس ام اس ها را ارسال کنند. شما می توانید با چند کلیک اقدام به ارسال اس ام اس مورد نظر خود برای ده ها هزار نفر نمایید اما لحظه ای از زمان خود را هدر ندهید. سامانه اس ام اس و یا سامانه پیامک بستری مناسب را برای ارسال پیامک در کمترین زمان و مدیریت آنها فراهم آورده است. با استفاده از پلتفرم‌هایی مانند گوگل ادز یا تبلیغات در سایت‌های پربازدید، شما می‌توانید تبلیغات جشنواره فروش خود را مستقیماً به مخاطبانی که به محصولات یا خدمات شما علاقه دارند، نمایش دهید. مزیت اصلی تبلیغات کلیکی (PPC) این است که شما فقط زمانی هزینه پرداخت می‌کنید که کاربر روی تبلیغ شما کلیک کند و وارد سایت یا صفحه جشنواره شما شود.

با توجه به اینکه در این بازدیدها علاقه و اعتماد مخاطبان به شدت نسبت به شما افزایش پیدا می‌کند، می‌توانید در انتهای آن یک کد تخفیف مناسب به آن‌ها بدهید. نکته بسیار بااهمیت در برگزاری جشنواره فروش، تعداد جشنواره برگزار شده در سال است. برخی از کسب و کارها به قدری جشنواره برگزار می کنند که اهمیت خود را برای مشتریانشان از دست می دهند. زمانی یک جشنواره فروش برای مشتری اهمیت و جذابیت دارد که یک یا دوبار بیشتر تکرار نشود و به عبارتی کمیاب باشد. استفاده از روش‌های متنوع مانند تبلیغات پیامکی، تبلیغات کلیکی، رسانه‌های اجتماعی و همکاری با اینفلوئنسرها، تعداد بیشتری از مخاطبان را جذب می‌کند.

روش‌های تبلیغاتی مختلف مانند پیامک، رسانه‌های اجتماعی، و همکاری با اینفلوئنسرها جشنواره شما را در ذهن مشتریان ماندگار می کنند. گفتنی است لایحه بهای خدمات مراکز فرهنگی و هنری بانوان تحت نظر اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران برای سال ۱۴۰۴ با حداکثر آراء موافق تصویب شد. گفتنی است لایحه بهای خدمات مراکز فرهنگی و هنری بانوان تحت نظر اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران برای سال 1404 با حداکثر آراء موافق تصویب شد. یکی از سریع‌ترین و موثرترین روش‌های ارتباط با مشتریان، ارسال پیامک است. تبلیغات پیامکی این مزیت را دارد که پیام شما مستقیماً به دست مشتریان می‌رسد و آن‌ها می‌توانند بلافاصله اطلاعات جشنواره را دریافت می‌کنند. با استفاده از پنل اس ام اس، می‌توانید به‌صورت هدفمند و گسترده، مشتریان محلی و حتی استانی خود را دعوت کنید.

سپس می‌توان از آن بینش‌ها برای بهبود محصولات، خدمات، تبلیغات آینده و استراتژی کلی شما استفاده کرد که به نوبه خود به معنای فروش بیشتر و مشتریان شادتر است. در صورتی که سؤالی دربارۀ نحوۀ برگزاری یا پروموت جشنواره فروش و خرید پنل پیامکی دارید، از بخش نظرات همین مطلب با ما در ارتباط باشید. در نهایت، گوگل ادز، بر اساس بودجه‌ای که تعیین کرده‌اید، به پروموت جشنواره فروش شما نزد مخاطبانی می‌پردازد که ممکن است بیشتر از افراد عادی، به شرکت در این رویداد علاقه‌مند باشند. اینفلوئنسرها معمولاً محتواهای خلاقانه و تاثیرگذاری تولید می‌کنند که جشنواره شما را به تعداد زیادی از مخاطبان به نمایش می‌گذارد. حضور فعال و معتبر اینفلوئنسرها در جشنواره شما، سطح اعتماد مشتریان به محصولات شما را افزایش می‌دهد و باعث فروش بیشتر می‌شود.

سوالی دارید ؟ یکی از روش های زیر را برای دریافت پیشتیبانی انتخاب کنید. اما بهتر است از آمار و کلیات به عنوان نقطه شروع استفاده کنید و اجازه دهید بینش مخاطب تصمیمات شما را راهنمایی کند. مهم نیست که ایمیل مارکتینگ میانگین بازگشت سرمایه واقعاً بالایی داشته باشند، اگر مخاطبان شما زمانی را در آنجا سپری نمی کنند. تحقیقات نشان داده است که ابراز تردید برای تقویت اعتماد به واکسن ضروری است. مطالعه دانشگاه لیمریک (UL)، با تجزیه و تحلیل داده‌های بیش از ۱۴۰ کشور، نشان داده است که افراد تا حدی متقاعد شده می‌توانند به گسترش اعتماد نسبت به واکسیناسیون به عنوان بخشی از “زنجیره نفوذ انسانی” کمک کنند.

مطمئنا ما بدون بررسی محصولات‌تان نمی‌توانیم برنامۀ مشخصی برای استراتژی تخفیف به شما ارائه بدهیم؛ اما می‌توانیم شما را در چگونگی استفاده از آنها راهنمایی کنیم. شاید شما نیز اینگونه فکر کنید که یک هفته برای ایجاد یک جشنواره فروش کافی است. علاوه بر آن بسیاری از برندهای بزرگ دنیا برای گمراه کردن رقبای خود جشنواره های سوری برگزار می کنند. بنابراین می توان گفت که کپی برداری بدون تفکر از رقبا در ایجاد یک جشنواره فروش می تواند با شکست مواجه شود. در همان حال که یک جشنواره فروش موفق می تواند سود اوری بسیاری داشته باشد، یک جشنواره فروش اشتباه هم می تواند آسیب بزرگی به کسب و کار بزند.

در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین استراتژی‌های تخفیف گذاری به‌ویژه در وب‌سایت فروشگاهی آشنا کرده و تمامی نکات، بایدها و نبایدهای آن را در قالب 12 استراتژی توضیح دهیم. ضمن اینکه در مقالۀ دیگری با عنوان «بهترین استراتژی های قیمت گذاری و راز فروش بیشتر» دربارۀ روش‌های قیمت گذاری صحبت کرده بودیم. این ماجرا را در بعضی از کسب و کارهای دیگر مانند کسب و کارهای اینترنتی نیز بارها دیده‌ایم؛ یک تخفیف ناشیانه و بی هدف! اگر تصور شما هم از تخفیف گذاری چیزی شبیه همین است و فکر می‌کنید با این کار کسب و کارتان زیر و رو می‌شود، پیشنهاد می‌کنیم، با مطالعۀ این مقاله، مرتکب چنین اشتباهی نشوید. با اجرای تبلیغات بیشتر، بینش بیشتری در مورد رفتار خریدار، انگیزه و حساسیت او به شیوه قیمت گذاری خود به دست خواهید آورد.

در این روش مارکتینگ، مخاطبان و خریداران شما پس از مشاهده کیفیت محصول و خدماتتان، شما را به دوستان و آشنایان نیز معرفی می‌کنند. تأثیر بازاریابی دهان به دهان، بسیار شگفت انگیز است و فروش شما را بالا می‌برد. شاید در فروشگاه‌های اینترنتی دیده باشید، که در زمان مراجعه به سبد خرید برای پرداخت هزینه محصول مورد نظر، پیشنهاد یک محصول مرتبط هم به شما داده می‌شود. شما می‌توانید با اجرای این ایده و همچنین ایجاد تخفیف روی قیمت محصول دوم، محصولات بیشتری به مشتری خود بفروشید. اگر می‌خواهید محصولات‌تان در همان ابتدای قرار گرفتن در سایت در تعداد بالا به فروش برسند، از استراتژی تخفیف زودرس محصولات استفاده کنید.

با استفاده از اطلاعات مرورگر مخاطبان (کوکی‌ها) ، مطمئن شوید که این پاپ آپِ دریافت ایمیل، فقط برای مخاطبان جدید ارسال می‌شود و مخاطبان قدیمی در هر بار بازدید با آن روبرو نمی‌شوند. اگر می‌خواهید یک سایت فروشگاهی عالی با امکانات کامل و زیرساخت خوب داشته باشید، فروشگاه ساز پرتال را پیشنهاد می‌کنم. پرتال یک پکیج کامل به شما می‌دهد که شامل هاست ابری، دامنه و سرویس فروشگاه ساز است. کار کردن با پرتال خیلی ساده است و سایت شما در کمتر از یک روز آماده می‌شود. پس فرصت را از دست ندهید و همین الان سایت خود را بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای بسازید.

این تجربه از طریق چیدمان هوشمندانه، استفاده از رنگ‌ها و نورپردازی مناسب یا حتی قرار دادن فضایی برای تعامل مشتریان با محصولات صورت می‌گیرد. مثلا می‌توانید با کمک ایمیل یا شماره تلفن وارد شده توسط کاربر قبل از عملیات پرداخت، با مخاطب تماس برقرار کنید. به او مژده تخفیف چند درصدی یا حتی رایگان شدن هزینه ارسال محصولات را بدهید. در نهایت نیز با قرار دادن یک لینک از او درخواست کنید تا خرید خود را به همراه تخفیف اعمال شده تکمیل کند. این موضوع می‌تواند تعداد سبد خریدهای رها شده سایت شما که به دلیل هزینه های ارسال از پرداخت آن منصرف شده‌اند را کاهش دهد.

بنابراین کسب و کارها باید از عجله کردن بپرهیزند و تمام جوانب جشنواره را بسنجند. نکته این جاست که اگر بیش از حد جشنواره برگزار کنید، انتظار مشتریان از شما بالا می رود و در نهایت، تنها زمانی از شما خرید می کنند که جشنواره داشته باشید. شما در چرخه ای گرفتار می شوید که در آن مجبورید روی استراتژی های تخفیف کوتاه مدت سرمایه گذاری کنید. با این استراتژی، جشنواره فروش را به رویدادی هیجان‌انگیز و تجربه‌ای ماندگار در ذهن مخاطبان خود تبدیل خواهید کرد. تخفیف‌ها و کوپن‌ها یکی از مؤثرترین روش‌ها برای جذب مشتری وفادار و کسب درآمد در جشنواره‌های فروش هستند. این ایده نه‌تنها مشتریان جدیدی برای‌تان جذب می‌کند، بلکه مشتریان قدیمی را نیز به بازگشت ترغیب می‌کند.

» طراحی کرده و اطلاعات لازم را در قالب نکات مختصر، به مخاطبان ارائه دهید. در نهایت، این بنر را در یک اپلیکیشن فروش کالاهای مربوط به مد و فشن (کمدا، ترب و…) با رعایت قوانین و مقررات، منتشر کنید. با استفاده از ابزارهایی مانند گوگل ادز، تبلیغات بنری و پاپ‌آپ، می‌توانید مخاطبان هدفمند را به جشنواره فروش خود هدایت کنید. رسانه‌های عمومی همچنان یکی از قدرتمندترین ابزارها برای پروموت جشنواره‌های فروش هستند. شما می‌توانید از رادیو، تلویزیون، بیلبوردها‌، روزنامه‌ها و مجلات محلی برای اطلاع‌رسانی گسترده استفاده کنید. این روش به‌ویژه در مناطقی که هنوز دسترسی به اینترنت به‌اندازه کافی گسترده نیست یا رسانه‌های سنتی در آن‌ها محبوبیت بیشتری دارند، بسیار موثر است.

یکی از مواردی که قبل از راه‌اندازی جشنواره فروش و یا تخفیف‌های دوره‌ای باید رعایت کنید، سنجیدن منابع و امکانات است. اگر سایت اینترنتی دارید، ممکن است در ایام تخفیف بازدیدکنندگان زیادی از سایت شما دیدن کنند. اگر سایت‌تان ظرفیت لازم را نداشته باشد ممکن است بعد از ورود تعداد زیادی بازدیدکننده از دسترس خارج شود. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم حتما از سرویس‌های معتبر برای ساخت سایت استفاده کنید. پاسخ به سؤالات بالا را تنها از طریق مطالعه و شناسایی دقیق مخاطبان هدف و مشتریان بالقوۀ رویداد بازاریابی‌تان خواهید یافت.

تخفیف ویژه جشنواره فروش ما را از دست ندهید» حس فوریت و هیجان ایجاد می‌کند و مشتریان را ترغیب به حضور در جشنواره خواهد کرد. برای خرید و بررسی قیمت پنل اس ام اس می‌توانید با ما در SMS.ir تماس بگیرید. لایحه بهای خدمات مراکز فرهنگی و هنری بانوان تحت نظر اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران برای سال ۱۴۰۴ با حداکثر آراء موافق تصویب شد. با تغییر الگوهای خرید و حرکت به سمت دنیای دیجیتال، خرید آنلاین به یکی از مهم‌ترین و موثرترین ابزارها برای جذب مشتریان تبدیل شده است. فراهم‌کردن امکان خرید آنلاین در کنار جشنواره حضوری، نه‌تنها فرصت‌های فروش بیشتری ایجاد می‌کند، بلکه مشتریان بیشتری را نیز جذب می‌کند. کسب‌وکار‌های موفق، گاهی به بهانه‌های مختلف، رویداد‌هایی مانند دورهمی معرفی محصول جدید را برای مخاطبان خود برگزار می‌کنند.

مثلا با ارائه تخفیف روی مجموعه‌ای از محصولات، تعداد ورودی بیشتری می‌گیرید؛ بنابراین برای افراد بیشتری شناخته می‌شوید. بازاریابی ایمیلی میانگین بازگشت سرمایه ۳۸۰۰% و تبلیغات گوگل حدود ۸۰۰ درصد دارد. همچنین نشان داده شده است که سایت‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و اینستاگرام نیز بازدهی قابل توجهی دارند. مواردی مانند پست‌های وبلاگ و بازاریابی ویدیویی می‌توانند روش‌های واقعاً مؤثری برای دستیابی به مخاطبان شما باشند. داده‌های به‌دست آمده از این مرحله را برای برگزاری و پروموت جشنواره‌های فروش آینده استفاده کنید. برای مثال، بنری با مضمون «تا 50٪ تخفیف در جشنواره فروش ویژۀ کفش بهاره!

مطمئن شوید که هزینه های هر روش و بازگشت سرمایه مورد انتظار را در نظر گرفته اید. در غیر این صورت، در نهایت بودجه کمپین تبلیغاتی خود را برای کمپین‌های کم‌تأثیر هدر خواهید داد. استفاده از این موارد، علاوه‌بر افزایش صمیمیت میان شما و مخاطبین‌، به‌عنوان یک استراتژی بازاریابی تأثیرگذار نیز عمل خواهد کرد. بهای موزه ها برای تبعه خارجی نیز ۱۸۰ هزار تومان، باغ موزه ها ۱۶۰ هزار تومان و خانه موزه ها ۱۴۰ هزار تومان پیش‌بینی شده است. گوگل ادز به شما اجازه می‌دهد که تبلیغات خود را به کاربرانی نمایش دهید که به‌دنبال محصولات یا خدمات شما هستند.

مثلا به این صورت که قبل از ارائه محصول، با استفاده از روش‌های مختلفی مثل ارسال ایمیل، پیامک و... با مخاطبان سایت ارتباط برقرار کرده و به آنها در مورد پیش فروش محصول جدید، با 10% تخفیف خبر دهید. توجه به این نکته مهم است که بسیاری از “معایب” مرتبط با اجرای جشنواره فروش در واقع فقط “گام های اشتباه استراتژیک” هستند. جشنواره های فروش عموماً هم برای کسب و کارها و هم برای مصرف کننده مثبت هستند. لازمۀ موفقیت در جذب مشتری وفادار و افزایش فروش در درازمدت، رها نکردن شرکت‌کنندگان در جشنواره فروش‌تان است.

اگر مکان جشنواره به‌خوبی انتخاب نشود، ممکن است حتی بهترین تبلیغات هم نتواند تعداد مناسبی از مشتریان را به خود جذب کند. وقتی مشتریان با تخفیف مواجه می‌شوند، اولین چیزی که برای‌شان اهمیت دارد، شفافیت و وضوح آن است. هیچ‌کس دوست ندارد در فرایند خرید، با شرایط پیچیده و نامفهومی روبه‌رو شود که تنها باعث سردرگمی می‌شود. شما باید از همان ابتدا در ارسال پیامک به مشتری خودتان به‌طور‌شفاف و واضح مشخص کنید که میزان تخفیف چقدر است، چه محصولاتی شامل آن می‌شود و تا چه زمانی اعتبار دارد. این کار باعث می‌شود مشتری احساس کند که ارزش واقعی دارد و شما به‌عنوان فروشنده، به او احترام می‌گذارید.

یکی از بهترین روش‌ها برای رضایت و حفظ مشتری فعلی، ارائه پاداش به آن‌هاست. مثلا می‌توانید در ازای هر 100 هزار تومان خرید، یک کد تخفیف 10 هزار تومانی برای خریدهای بعدی به او بدهید. نمونه این تخفیف‌ها را در سایت‌ها و کسب‌وکارهای بزرگ ایرانی مانند "دیجی کالا"، "نت برگ"، "مدیسه" و... حتما دیده‌اید که جشنواره تخفیف بعضی از فروشگاه‌ها چطور مثل بمب می‌ترکد. یا اینکه تبلیغات آن‌ها به شکلی جذاب است که مشتاق می‌شوید، از آن‌ها خرید کنید.

بدون هیچ هزینه اولیه‌ای ثبت‌نام کنید، یک خط پیامکی رایگان دریافت کنید و اولین پیامک خود را ارسال کنید... مثلا نوع تخفیفی که به مشتری وفادارتان ارائه می‌دهید با تخفیف یک مشتری جدید مشابه نیست. قبل از اینکه وارد موضوع استراتژی تخفیف شویم، اجازه دهید به ماجرایی اشاره کنم. برای رشد و توسعه کسب و کار خود نیاز به راهنمایی دارید؟ فرم زیر را تکمیل کنید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن با شما تماس بگیریم. با مشتریان خوب و طلایی خود صحبت کنید و از نگاه آن ها ببنید بهترین جایزه چه چیزی می تواند باشد که برای بازار هدفتان جذاب باشد.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری