خلاقانه تولید ویدئو

چند ایده برای تولید محتوا که کاربران را مجذوب محتوای شما می کنند زوم تک

در هر زمینه‌ایی که فعالیت می‌کنید و قصد تولید محتوای متفاوت و ارزشمند را دارید، باید خلاقیت را سرلوحه خود قرار دهید! این خلاقیت است که می‌تواند محتوای شما را نسبت به محتوای رقبایتان متمایز کند. خلاقیت عنصر تمام نشدنی است که با استفاده از آن می‌توانید ذهنیتی کاملا مثبت و منحصربه‌فرد از خودتان را در اذهان مخاطبانتان ایجاد کنید. یک ایده برای تولید محتوای یوتیوب که بسیار خلاقانه و هوشمندانه است، برگزاری چالش‌های مختلف با عناوین متنوع است. برای نمونه شما به عنوان یک حساب بیزینسی، آموزشی یا حتی علمی در یوتیوب باید سعی کنید به صورت هفتگی چالش‌های ترند را برگزار کنید. در دنیای بازاریابی و تبلیغات، ویدیو به‌عنوان یکی از مؤثرترین روش‌های تبلیغاتی شناخته می‌شود.

علاوه بر اینکه می‌تونستم دستی ویدیو رو ویرایش کنم، می‌تونستم دستورات هم بدم و هوش مصنوعی تغییرات رو اعمال می‌کرد. به نظرم مدل‌های هوش مصنوعی Deepbrain به اندازه بقیه قانع‌کننده نبودن؛ مثلاً حرکت دهان آواتارها بین جملات یه کم غیرطبیعی بود، و فکر می‌کنم بیننده‌ها به راحتی متوجه غیرانسانی بودنش بشن. چیزی که تو Simplified جالب بود اینه که هم کیفیت ویدیو رو تضمین می‌کنه و هم یه محیط کاربری خیلی راحت داره که به کاربرها اجازه می‌ده بدون پیچیدگی، ویدیوهای باکیفیت تولید کنن. اگه کسب‌و‌کارت نیاز به پشتیبانی از چند زبان داره، دنبال نرم‌افزاری باش که از زبان‌های مختلف هم پشتیبانی کنه. نرم‌افزارهای پیشرفته‌تر حتی آواتارهای هوش مصنوعی دارن که می‌تونی چهره، بدن، لباس، لهجه و حتی تن صداشون رو تغییر بدی.

از استفاده از سبک‌های مختلف طراحی گرفته تا ویرایش ویدیو مبتنی بر یادگیری عمیق، Runway یک زمین بازی بزرگ برای آزمون و خطا و نوآوری ارائه می‌دهد. استفاده از هوش مصنوعی ساخت ویدیو تاکنون مزایای چشمگیری مانند افزایش کارایی، کاهش هزینه ها، و تسهیل در شخصی سازی محتوا را به همراه داشته است. این فناوری به تولیدکنندگان محتوا اجازه می دهد تا با سرعت بیشتر، ویدیوهایی با کیفیت بالا و داستان پردازی خلاقانه تولید کنند. با این حال، چالش ها و محدودیت هایی نیز وجود دارد که نیازمند توجه و حل آنها است تا بتوان از تمام ظرفیت های این فناوری بهره‌برداری کرد و آینده‌ای نوآورانه در دنیای تولید ویدیو رقم زد. وقتی صحبت از تولید ویدیوهای خلاقانه می شود، Decoherence مانند پلی بین موسیقی و تصاویر عمل می کند. این هوش مصنوعی ساخت ویدیو، ابزاری منحصر به فرد برای خلق ویدیوهایی است که به طور ویژه برای موسیقی دانان، هنرمندان بصری و علاقه مندان به تجربه های سینمایی متفاوت طراحی شده است.

به بیان دیگر، ما مدرسۀ به‌روز و آنلاین تبلیغات و بازاریابی هستیم و هدفمان آگاهی‌بخشی، آموزش و تحلیل تبلیغات و بازاریابی به زبانی ساده است. حالا فکر کنید که چگونه اخبار بگویید؟ با چاشنی طنز، با اضافه‌کردن نظر خود دربارۀ رویدادها، به‌صورت ماهانه یا هفتگی، با عنوان و هشتگی مشخص یا در قالب ویدئوهای اینفوگرافیک. برای آشنایی بیشتر با برخی از این ابزارها، مطلب «معرفی ۱۰ ابزار برای ویدئو مارکتینگ» را بخوانید. برای پخش زنده هم پلتفرم‌های مختلفی مانند آپارات، اینستاگرام، یوتیوب، فیس‌بوک و… وجود دارند و بسته به اینکه مخاطب هدف شما در کدام پلتفرم بیشتر فعال است، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این ویدئوها به‌سادگی به سرنخ‌ها نشان می‌دهند که محصول شما چه اثر مثبتی روی افراد واقعی دارد. یک ویدئوی محصول، ویژگی‌ها، مزایای محصول و چگونگی استفاده از آن را نشان می‌دهد که تماماً در راستای تعامل با مخاطب است.

همچنین، موتورهای جستجو می‌توانند محتوای زیرنویس را ایندکس کنند، که به بهینه‌سازی ویدیو برای سئو کمک می‌کند. درنهایت، مواردی را که نوشته‌اید بررسی کنید؛ برخی از آن‌ها را می‌توان با هم در یک ویدئو آورد و برخی‌دیگر نیاز به ساخت محتوای جداگانه دارند. محتواهای ادامه‌دار، خوراک بسیار خوبی برای رسانه‌هایتان به حساب می‌آیند و می‌توانید با اختصاص یک هشتگ به هر سری، مخاطب را به‌ دنبال‌کردن آن‌ها تشویق کنید. وقتی افراد را به یک کنفرانس، وبینار یا جلسه در دفتر کاری دعوت می‌کنید، ویدئوهای تبلیغاتی‌ای که هنگام آن رویداد به آن‌ها نشان می‌دهید باعث می‌شود که برند شما را حس کنند. در این ویدئوها شما باید سعی کنید که خلاصه‌ای با جزئیات، از آنچه که ارائه می‌دهید، به مخاطب نشان دهید و درنهایت همراه با CTA باشد تا مخاطب را تشویق به انجام کاری کند. Dreamface به عنوان یک انقلابی در دنیای هوش مصنوعی، توانسته است واقع‌گرایی را به شکلی شگفت‌انگیز به تصویر بکشد.

Veed.io یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند در زمینه هوش مصنوعی ساخت ویدیو است که فرآیند ویرایش و تولید ویدیو را برای کاربران ساده و سریع می کند. این پلتفرم با قابلیت های متنوع، از جمله افزودن زیرنویس خودکار، افکت های جذاب، و ابزارهای ویرایشی پیشرفته، به شما کمک می کند تا ویدیوهای حرفه‌ای و باکیفیت ایجاد کنید. Veed.io به ویژه برای تولیدکنندگان محتوا، بازاریابان و افرادی که به دنبال تولید سریع و آسان ویدیو هستند، گزینه‌ای ایده‌آل در دنیای هوش مصنوعی ساخت ویدیو محسوب می شود. اگر به ساخت ویدیو با هوش مصنوعی با گوشی فکر می‌کنید، پیشنهاد ما به شما هوش مصنوعی InVideo است. این هوش مصنوعی ساخت ویدیو در واقع، یک پلتفرم تولید ویدیوی با کیفیت است که از قدرت هوش مصنوعی برای ساده کردن فرایند تولید محتوا استفاده می‌کند.

با استفاده از این فناوری پیشرفته، امکان تولید ویدئوهای شخصی‌سازی‌شده و تعاملی نیز فراهم شده است که می‌تواند تجربه بیننده را به‌طور قابل توجهی غنی‌تر کند. با استفاده از این فناوری، می‌توانید ویدئوهایی باکیفیت سینمایی و جلوه‌های ویژه حرفه‌ای بسازید که مخاطب را تحت تأثیر قرار می‌دهد. هوش مصنوعی با عرضه ابزارها و الگوریتم‌های قدرتمند، امکان تولید محتوا حرفه ای با هوش مصنوعی را برای همه فراهم کرده است. از ایده‌پردازی و نگارش سناریو گرفته تا طراحی گرافیک، تدوین و صداگذاری، هوش مصنوعی در هر مرحله از تولید ویدئو می‌تواند به شما کمک کند. یک ابزار آنلاین ویرایش ویدئو مبتنی بر هوش مصنوعی است که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به دانش فنی و تخصصی، ویدئوهای باکیفیت و حرفه‌ای ایجاد کنید.

مثلا، در یک ویدئوی تبلیغاتی، ابتدا مشکل مشتری، سپس محصول و در نهایت نتایج مثبت آن نمایش داده می‌شود. یکی از پر رونق ترین و مهم ترین حوزه های تولید ویدیو که مخاطبان زیادی نیز دارد همین بحث تولید ویدیوهای آموزشی است. مطمئنا همین حالا که شما دارید این مقاله را میخوانید بسیاری از افراد در حال ضبط محتواهای آموزشی و کسب درآمد از مهارت خود هستند. ساخت تصویر با هوش مصنوعی یکی از ابزارهای قدرتمند برای خلاقیت و نوآوری در دنیای امروز است. با ابزارهایی مانند ChatGPT و DALL-E، امکان ایجاد تصاویر شخصی‌سازی‌شده و با کیفیت بالا به راحتی فراهم شده است.

در این مقاله به بررسی تولید محتوای ویدیویی و اهمیت و تاثیرات آن می‌پردازیم. در این بخش می‌توانید ایده‌های متنوع و جذاب برای تولید محتوای ویدئویی ارائه دهید که می‌تواند به کاربران کمک کند تا محتوای منحصربه‌فرد و ارزشمندی خلق کنند. این ایده‌ها می‌توانند در انواع مختلف تولید محتوا کاربرد داشته باشند و برای کسب‌وکارها، برندها، یا حتی افراد علاقمند به ایجاد محتوای ویدیویی مناسب باشند. اگر شما هم به دنبال تولید محتوای ویدیویی جذاب و موثر هستید، باید اصولی را رعایت کنید که هم باعث جلب توجه مخاطب شود و هم در موتورهای جستجو رتبه بالایی کسب کند. در سال‌های اخیر، پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه هوش مصنوعی تولید محتوا رخ داده است.

رابط کاربریش هم خیلی ساده و راحت طراحی شده، به‌طوری که هر کسی با هر سطح مهارتی می‌تونه ازش استفاده کنه. الان می‌تونی با کلی ابزارهای موجود، ویدیوهای حرفه‌ای بسازی، بدون اینکه نیاز باشه از صفر شروع کنی. با یه کلیک ساده، ایده‌هات رو به ویدیوهای کامل با تصویر، صدای گوینده و حتی موسیقی تبدیل می‌کنن. فکر میکنم اهمیت و پر مخاطب بودن تولید محتوای طنز به قدری واضح است که نیاز به گفتن نیست. ویدیوهای بامزه را با دوستانمان به اشترک میگذاریم، در صفحه های مختلف پست میکنیم و گاها آنها را ذخیره میکنیم و هر از گاهی به آنها سر میزنیم. برای تولید محتوای ویدیویی طنز، دستتان باز است تا موضوعات مختلف را برای شروع انتخاب کنید.

ابزارهای ویرایش ویدئو مبتنی بر هوش مصنوعی توانایی انجام کارهایی را دارند که در گذشته تنها با استفاده از نرم‌افزارهای حرفه‌ای امکان‌پذیر بود. این روز ها اکثر مسائل روز به صورت محتوای ویدیویی در دسترس کاربران اینترنت قرار میگیرد، تولید محتوای ویدیویی نیز به یکی از مهم ترین و موثر ترین روش های جذب مخاطب در هر حوزه ای تبدیل شده است. شما با کسب مهارت تولید محتوای ویدیویی میتوانید به بسیاری از اهدافتان اعم از؛ معرفی محصول، جذب مخاطب، کسب درآمد و... Google Vids یکی از پیشرفته ترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولیدویدیو است که از فناوری Gemini بهره می‌برد. این ابزار به شما امکان می‌دهد تنها باوارد کردن یک دستورالعمل ساده، ویدیوهای خلاقانه بسازید. کاربران می‌توانند از Google Workspace برای دسترسیبه این برنامه استفاده کنند.

قیمت‌های Simplified از یه طرح رایگان دائمی شروع می‌شه و طرح‌های پولیش از ماهی ۱۵.۲۰ دلار شروع می‌کنن (با پرداخت سالانه). اگه از طرح رایگانش استفاده کنی، ممکنه پیدا کردن امکاناتی که واقعاً رایگان باشن وقت‌گیر باشه. شما در فرایند تولید باید دقت داشته باشید که با کمترین زمان و کمترین هزینه بهترین نتیجه را بگیرید. برای اینکه ویدئوی شما در نتایج جستجو دیده شود، باید کلمات کلیدی مرتبط با موضوع خود را در عنوان، توضیحات و تگ‌ها استفاده کنید. خوشحال‌ می‌شویم که تجربه، نظر و ایده‎های خود را با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید. از چه چیزهایی ویدئوی آنباکسینگ می‌توان تهیه کرد؟ اسباب‌بازی‌ها، گجت‌های هوشمند، لپ‌تاپ، لوازم تولد یا ست‌های آرایشی.

خیلی از پلتفرم‌ها مدام از امکانات عجیب و غریبشون تعریف می‌کنن، ولی چیزی که بیشتر کاربرا نیاز دارن، یه محیط کاربری ساده‌ست که باعث بشه خیلی سریع و راحت ویدیوهاشون رو ویرایش کنن. یکی از موضوعات پر بازدید و پر مخاطب در این روزها تولید محتواهایی است که افراد از روزمرگی های خود با دیگران صحبت میکنند و لحظات و اتفاقات مختلف روز خود را با مخاطبان به اشتراک میگذارند. این نوع تولید محتوا در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام بسیار مرسوم و پر مخاطب است. تولید محتوای ویدیویی با موضوع معرفی شخصیت های تاریخی، یکی از روش های موثر برای شناخت فردیت های تاریخی ست. در این نوع تولید محتوا نیاز است تحقیق جامعی درباره شخصیت های تاریخی داشته باشید و اطلاعات دقیق و کافی درباره زندگی و آثار آنها جمع آوری کنید. با وجود این، ابزار هوش مصنوعی Flexclip ممکن است در برخی مواقع، مشکلات جزئی صوتی داشته باشد.

عنوان و توضیحات ویدیو باید نه تنها جذاب باشند، بلکه شامل کلمات کلیدی اصلی نیز باشند. عنوان باید به گونه‌ای نوشته شود که جلب توجه کند و توضیحات باید خلاصه‌ای از محتوای ویدیو باشند. یکی از بزرگترین موهبت‌های نوشتن این است که زندگی را 2 بار تجربه می‌کنیم؛ یک‌بار در واقعیت و بار دیگر در دنیای واژه‌گان. این زندگی دوم است که به ما قدرت می‌دهد برای در لحظه‌بودن، برای رؤیا بافتن، برای شناخت ذره‌ذرۀ ترس‌های‌مان و برای ساختن شخصیتی که به ‌دنبال آن هستیم. برای مثال، برای ساخت تیزر تبلیغاتی ۵دقیقه‌ای در بعضی مجموعه‌ها باید 15میلیون تومان هزینه کنید و برای محتوای موشن‌گرافیک نیز با کمترین ویژگی‌ها حدود 2.5میلیون تومان هزینه لازم است.

درنهایت، این نوع محتوای ویدئویی می‌تواند باعث ایجاد اعتماد شود و مشتریان جدیدی کسب کند. هوش مصنوعی‌های تولید ویدئو با وجود مزایای بی‌نظیر خود، چالش‌هایی نیز به همراه دارند. استفاده هوشمندانه و اخلاقی از این ابزارها می‌تواند ضمن بهره‌برداری از قابلیت‌های آن، به کاهش محدودیت‌ها و نگرانی‌ها کمک کند. این فناوری پیشرفته با تحلیل داده‌ها، یادگیری از الگوها و استفاده از الگوریتم‌های هوشمند، فرایند تولید ویدئو را سریع‌تر، کارآمدتر و خلاقانه‌تر کرده است. بنابراین، شبکه‌های عصبی به عنوان یک موتور اصلی در پیشرفت ابزارهای تولید محتوا عمل می‌کنند و به طور مداوم امکانات و کارایی این ابزارها را ارتقاء می‌دهند. البته، مثل هر تکنولوژی دیگه، چالش‌هایی هم وجود داره؛ مثل نیاز به ویرایش دستی یا محدودیت در خلاقیت.

همچنین با تولید محتوای مستمر و باکیفیت می‌توانید خودتان را به‌عنوان یک متخصص حرفه‌ای در زمینه کاری خودتان نشان دهید. در آخرین قسمت راهنمای تولید محتوای ویدیویی می‌توان به سئو در محتوای ویدویی اشاره کرد. به‌طورکلی بازاریابی محتوایی به‌منظور بهبود سئو و بهینه‌کردن آن برای برندها و کسب‌وکارها استفاده می‌شود. در راهنمای تولید محتوای ویدیویی می‌توان به این نکته اشاره کرد که  اولین قدم در راستای تولید محتوای ویدیویی برنامه‌ریزی و تحقیق عمیق در ارتباط با کسب‌وکار خودتان، برند و اهدافتان است. شما باید به‌طور دقیق و کامل بدانید که می‌خواهید با انتشار این ویدیوها چه چیزی را به دست آورید و چه مراحلی را لازم است طی کنید.

با وجود آرشیو غنی الگوها، فیلم‌های استوک یا خام ویدیوی و موسیقی بدون کپی رایت این پلتفرم، می‌توانید در عرض چند دقیقه با تلفن همراه خود ویدیوهای حرفه‌ای بسازید. قابلیت تبدیل متن به گفتار و صداگذاری مبتنی بر هوش مصنوعی در InVideo نیز به شما در تولید محتوای خلاقانه و تأثیرگذار کمک می‌کند. این هوش مصنوعی به کاربران این امکان را می دهد که متن ها را به ویدیوهای حرفه‌ای تبدیل کنند. این ابزار به ویژه برای تولیدکنندگان محتوای آموزشی، بازاریابان و کسب و کارهایی که به دنبال ساخت ویدیوهای سریع و مقرون به صرفه هستند، بسیار ایده‌آل است. Fliki با ارائه طیف وسیعی از قالب ها و امکانات، به کاربران کمک می کند تا بدون نیاز به تخصص فنی، ویدیوهایی جذاب و تأثیرگذار بسازند.

هر فرمت ویدئویی نیازمند ساختار خاصی است که هوش مصنوعی می‌تواند آن را بهینه‌سازی کند. برای ویدئوهای کوتاهی مانند Reels یا TikTok، هوش مصنوعی می‌تواند پیشنهاد می‌دهد که پیام اصلی در ثانیه‌های ابتدایی منتقل شود و متن کوتاه و جذاب باشد. در مقابل، برای ویدئوهای بلندتر مثل یوتیوب، AI ساختاری مفصل‌تر انتخاب می‌کند که شامل جزئیات بیشتر و ایجاد ارتباط عاطفی با مخاطب است. مثلاً برای معرفی یک گوشی جدید، ویدئوی کوتاه بر طراحی و ویژگی‌های برجسته تمرکز می‌کند، در حالی که ویدئوی بلندتر تمام قابلیت‌ها و نظرات کاربران را پوشش می‌دهد. تولید محتوا در این حوزه خاص نیازمند علاقه شما به موضوعات سیاسی و اجتماعی می باشد، در غیر این صورت به سرعت از این نوع تولید محتوا زده میشوید.

ویرایش ویدیو معمولاً وقت‌گیر و برای خیلی‌ها یکی از بخش‌های خسته‌ کننده تولید محتواست. این پلتفرم‌ها از پردازش زبان طبیعی (NLP) و الگوریتم‌های هوش مصنوعی استفاده می‌کنن تا توضیحات متنی رو به کلیپ‌های ویدیویی تبدیل کنن. داشتن دانش اولیه در مورد نرم‌افزارهای ویرایش ویدیو، درک مفاهیم اولیه هوش مصنوعی و خلاقیت در تولید محتوا، مهارت‌های ضروری برای استفاده مؤثر از این ابزارها هستند. مردم با هر سن و شغلی از همه جای دنیا به دنبال خبرهای به روز جامعه خود و سایر جوامع هستند، به همین دلیل است محتواهای خبری در هر حوزه ای مخاطبان خاص خود را دارد. مصاحبه‌ها و پادکست‌های ویدئویی می‌توانند در جذب مخاطبان و افزایش تعامل بسیار مؤثر باشند.

فارغ از اینکه در اینستاگرام، فیس‌بوک، توییتر و یا ترکیبی از آن‌ها فعالیت می‌کنید، هر ویدئوی منتشرشده در این پلتفرم‌ها می‌تواند باعث جذب ترافیک به سایت شما شود و آگاهی از برند را افزایش دهد. این نوع ویدئوها به مشتریان اجازه می‌‌دهند تا ظاهر واقعی شما و به‌طور کلی سازمانی را که در آن هستید، در پشت صحنۀ کسب‌وکار تماشا کنند. به این ترتیب، هم می‌توانید در زمان صرفه‌جویی کنید، هم استرس عضو جدید را کاهش دهید و هم ویدئویی جذاب بسازید. در این ویدئو شما می‌توانید آن عضو جدید تیم را در عمیق‌ترین روندهای موجود در سازمان و اینکه چگونه محصولتان کار می‌کند و چگونه شرکت اداره می‌شود، همراهی کنید. این پلتفرم همچنین فرمت‌های مختلفی برای ویدیوهای فیسبوک، یوتیوب، تیک‌تاک، اینستاگرام و سایت‌های دیگه ارائه می‌ده.

در واقع چالشهای ترند و جدید که طی یک الی چندین هفته ترند می‌شوند، مانند موجی هستند که هر کسی می‌تواند روی آن‌ها سوار شده و با انبوهی از مخاطبان ارتباط برقرار کند! به همین دلیل است که برگزار چالش‌های جدید در کنار تولید محتوا روزانه از اهمیت بالایی برخوردار است. انواع مختلفی از محتوای ویدیویی وجود دارند که هرکدام با هدف خاصی تولید می‌شوند و کاربردهای متفاوتی دارند. یکی از ویژگی‌های برجسته محتوای ویدیویی، انتقال مؤثر و جامع پیام‌ها و اطلاعات پیچیده به‌صورت ساده و قابل‌فهم برای مخاطبان است. ویدئوهای انگیزشی می‌توانند به مخاطبان شما الهام بخشند و آن‌ها را به حرکت وادارند. این نوع محتوا می‌تواند شامل نقل قول‌ها، داستان‌های موفقیت یا پیام‌های انگیزشی باشد.

همچنین، قابلیت‌های هوش مصنوعی Invideo AI به شما این امکان را می‌دهد که به سرعت محتوای خود را متناسب با نیازها و سلیقه‌های مختلف تنظیم کنید. با این ویژگی‌ها، Invideo AI نه تنها به شما در خلق ویدئوهای جذاب و تاثیرگذار کمک می‌کند، بلکه به یک شریک استراتژیک در مسیر موفقیت شما تبدیل می‌شود. بله، خیلی از ابزارهای هوش مصنوعی تخصصشون تولید ویدیوهای تبلیغاتی و پروموشناله. می‌تونی با استفاده از قالب‌های تبلیغاتی، محتوای جذاب و حرفه‌ای بسازی که برای معرفی محصولات یا خدماتت مناسب باشه. Fliki یکی از ابزارهای جذاب هوش مصنوعیه که تبدیل متن به ویدیو رو با سرعت و سادگی انجام می‌ده. کافیه یه متن یا اسکریپت رو وارد کنی و Fliki به‌ طور خودکار ویدیوهای کوتاه با تصاویر و گویندگی مناسب برات تولید می‌کنه.

محتوای ویدئویی، وقتی که مشتریانی از سراسر دنیا دارید، می‌تواند نوعی سلاح مخفی درجهت فروش باشد. ارسال متعدد ایمیل‌های متنی یا کتاب‌های الکترونیکی فقط روند اصلی فروش را کند می‌کند. این نوع محتوای ویدئویی، ویدئوهایی آموزنده هستند که به مخاطب شما در رفع یک مشکل کمک می‌کنند. بسته به ابزار و پیچیدگی ویدیو، زمان تولید ویدیو می‌تونه از چند دقیقه تا چند ساعت متغیر باشه. اما در کل، هوش مصنوعی فرآیند تولید ویدیو رو خیلی سریع‌تر از روش‌های سنتی انجام می‌ده.

این نوع محتوای ویدئویی بسیار مناسب بلاگ‌پست‌ها یا قسمت پشتیبانی محصول است؛ چون باعث می‌شود مشتریان سؤالات تکراری نپرسند. این نوع ویدئو، برخلاف ویدئوی محصول، معمولاً به به‌روزرسانی نیاز ندارد و تا سال‌ها کاربردی خواهد بود. در سالهای اخیر، پیشرفت‌های شگرفی در زمینه هوش مصنوعی (AI) رخ داده است که تأثیرات آن به طور چشمگیری در صنایع مختلف از جمله تولید محتوا مشاهده می‌شود. الگوریتم‌های پیشرفته یادگیری عمیق، شبکه‌های عصبی و تحلیل داده‌های کلان باعث شده‌اند که هوش مصنوعی به ابزاری قدرتمند برای تسهیل و تسریع فرایندهای تولید محتوا تبدیل شود. Movavi Video Editor به جای اینکه ویدیو رو از صفر با هوش مصنوعی تولید کنه، کار ویرایش ویدیو رو راحت‌تر می‌کنه.

وب‌سایت «ایران رهجو» بهترین گزینهبرای آشنایی با چنین ابزارهایی به شمار می‌آيد. بهترین ابزارهای تولید ویدیو با هوش مصنوعی فرصت‌های بی‌سابقه‌ای برای خلاقیت، افزایش کارایی و نوآوری محتوا فراهم کرده‌اند. در این مقاله، ۵ ابزار هوش مصنوعی که در حال حاضر برای تولید محتوای ویدیویی بهترین هستند را معرفی کردیم. Pictory یک ابزار هوش مصنوعی کاربردی است که به شما امکان می دهد از متن ها یا اسکریپت های ساده، ویدیوهای حرفه‌ای و جذاب بسازید. این پلتفرم با رابط کاربری ساده و سرعت بالا، فرآیند تبدیل مقالات، پست های وبلاگ یا هر محتوای متنی به ویدیوهای تاثیرگذار را آسان می کند. Pictory به خصوص برای وبلاگ نویسان، بازاریابان محتوا و کسب و کارهایی که به دنبال تولید سریع ویدیوهای تبلیغاتی هستند، ایده‌آل است.

یکی از مهم‌ترین محتواها برای نشان دادن و شناسایی کسب و کارتان به دیگران محتوای ویدیویی است که امروزه طرفداران زیادی دارند. شما می‌توانید با تولید محتوای ویدویی مناسب تاثیر شگرفی در کسب و کار و پیشرفت خود داشته باشید. شما می‌توانید با داشتن یک راهنمای تولید محتوای ویدیوی درست می‌توانید یکی ویدیو درست و خوب داشته باشید. بسیاری از کسب‌وکارها از تولید محتوای ویدئویی به‌عنوان بخش مهمی از استراتژی بازاریابی خود استفاده می‌کنند. با تولید و انتشار محتوای ویدئویی، شرکت‌ها می‌توانند به مشتریان خود کمک کنند تا آن‌ها را بهتر بشناسند و روابط و اعتماد مشتریان را تقویت کنند. اما توجه کن که این نسخه‌ها معمولاً با محدودیت‌هایی همراه هستن، مثل واترمارک روی ویدیو یا دسترسی محدود به امکانات پیشرفته.

افراد زیادی در این حوزه در حال تولید محتوا هستند، بنابراین بسیار مهم است که، شما خلاقیت داشته باشید و از آن مهم تر  توانایی به کارگیری از خلاقیت ها را داشته باشید. باید ابتدا به دنبال ترفندهای جدید و جذاب باشیم و سپس با استفاده از خلاقیت این نوع ترفندها را به نوعی خاص و جذاب در قالب ویدیو ارائه کنیم. مخاطبان این حوزه تنها جوانان و نوجوانان نیستند و در واقع هر فردی که به نوعی کاربر اینترنت محسوب میشوند از این نوع محتوا استقبال میکند. Pika به کاربران اجازه می‌دهد با استفاده از قالب‌های ازپیش ‌تعریف ‌شده یا ایجاد پروژه‌های جدید، ویدیو تولید کنند. امکانات پیشرفته‌ای مانندNegativePrompt و Seed نیز در دسترس هستند تا خروجی دلخواه خود را تنظیم نمایید.طرح رایگان Pika ماهانه ۱۵۰ اعتبار ارائه می‌دهد و هر ویدیو در مدت کوتاهیآماده می‌شود.

به‌ویژه اگر روندها یا اطلاعات جدیدی در حوزه شما به وجود آمده باشد، بازبینی و ویرایش ویدیوهای قدیمی می‌تواند کمک کند تا محتوای شما همچنان جذاب و به روز باقی بماند. برای تولید محتوای ویدیویی موفق، ابتدا باید هدف خود را مشخص کرده، مخاطب را شناسایی کنید و محتوای خود را به گونه‌ای بسازید که نه تنها جذاب باشد بلکه برای موتورهای جستجو نیز بهینه‌شده باشد. در کنار فرصت‌هایی که هوش مصنوعی برای تولید ویدئو فراهم می‌کند، این فناوری چالش‌های جدی نیز به همراه دارد. حل مسائل اخلاقی و حقوقی و حفظ تعادل میان استفاده از فناوری و خلاقیت انسانی، از مهم‌ترین دغدغه‌های پیش روی توسعه و بهره‌برداری از این ابزارها است. این تحول نه تنها فرصت‌های جدیدی برای تولیدکنندگان محتوا ایجاد کرده، بلکه چالش‌هایی مانند نگرانی‌های اخلاقی، از دست رفتن شغل‌های سنتی و رقابت بین انسان و ماشین را نیز به همراه داشته است.

اگر ویدئوی شما سازگار با موبایل نباشد، هزاران بینندۀ بالقوه را از دست خواهید داد. داستان‌هایی بگویید که به مخاطبان ارزشی ارائه می‌دهند و آن‌ها را برای دانستن بیشتر دربارۀ برند ترغیب می‌کنند. بهترین راه برقراری ارتباط با مشتریان، نمایش هر آنچه در پشت‌ صحنه در دفتر شرکت می‌گذرد، به آن‌هاست! حتی از این ویدئو می‌توانید هنگام جذب نیروی جدید نیز استفاده کنید؛ چون او می‌تواند بدین شکل ببیند که قرار است در چه محیطی استخدام شود و کار کند. از نظرات زیر خود محصول گرفته تا بازخوردی که در شبکه‌های اجتماعی می‌بینید، همگی روی تصمیم افراد برای خرید یک محصول اثر دارد و به همین خاطر است که ویدئوی رضایت مشتری بسیار اهمیت دارد.

نه، بیشتر ابزارهای تولید ویدیوی هوش مصنوعی برای افراد مبتدی طراحی شدن و نیازی به تجربه قبلی در ویرایش ویدیو ندارن. رابط کاربری ساده و فرآیند خودکار باعث می‌شه که هر کسی بتونه ویدیوی حرفه‌ای بسازه. Storyteq یه پلتفرم هوش مصنوعی هست که به‌طور تخصصی برای تولید ویدیوهای تبلیغاتی و بازاریابی به کار می‌ره. این ابزار به برندها کمک می‌کنه تا محتوای ویدیویی شخصی‌سازی شده‌ای برای کمپین‌های تبلیغاتی خودشون بسازن. با Storyteq می‌تونی از قالب‌های ویدیویی استفاده کنی و با وارد کردن اطلاعات مختلف مثل نام مشتری یا مکان، ویدیوهای مخصوص و سفارشی‌سازی شده بسازی.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری